Apa Itu GarageBelakang? Kenapa Perlu Ada GarageBelakang



   Assalamualaikum Semua..Sebelum itu saya ingin memperkenalkan diri, Nama saya Mohamad Afif Shakirin Bin Tuah Admin Kepada GarageBelakang.

   Kenapa saya wujudkan garagebelakang?Garagebelakang Adalah satu platform untuk saya kongsikan pengalaman saya dalam penjagaan kereta.

   Ramai diluar sana kurang tahu mengenai penjagaan kereta, ini menyebabkan tanpa kita sedari kos servis meningkat, kos penggunaan bahan api Semakin Meningkat tambahan lagi minyak sentiasa naik, penjagaan dari aspek luaran seperti calar, cat pudar atau mati, cermin ada kesan watermark, lampu hadapan kekuningan. Sebenarnya MASALAH-MASALAH ini boleh diselesaikan dengan kos yang amat rendah.

   Alhamdulillah masalah-masalah ini saya berjaya diselesaikan dengan kos yang amat rendah.Hasil kejayaan saya ini,saya tergerak hati untuk membantu lebih ramai orang di luar sana.

   Kenapa perlu ada GarageBelakang??
GarageBelakang perlu pada zaman sekarang kerana kos sara hidup semakin hari semakin tinggi, Nilai mata wang ringgit semakin hari semakin rendah.Jadi apa yang kita perlu lakukan ? kita perlu mencari cara yang terbaik untuk menyelesaikan masalah.

  GarageBelakang sedia menyediakan barang-barang yang terbaik untuk anda dengan harga yang berpatutan dan sentiasa memberi tips-tips yang terbaik dalam penjagaan kereta.ISYA ALLAH

Assalamualaikum

dari @garagebelakang

Comments

Popular Posts