Cara Nama Blacklist Apply Kereta



Anda blacklist? Kita boleh tolong

Hi sy Afif Tuah jurujual kereta terpakai johor bahru,sy ingin menerangkan serba sedikit proses loan utk nama blacklist,untuk pengetahuan anda kita ada beberapa Institusi Kewangan yang boleh bantu nama blacklist,CTOS,CCRIS,SAA,AKPK atau tinggi komitmen dan kita ada Loan Kedai juga.

Dan Untuk Mengetahuan anda nama Blacklist tidak boleh apply untuk kereta baru hanya boleh apply kereta second sahaja.

1-INSTITUSI KEWANGAN

Antara Intitusi Kewangan yang ada ialah:
-Tan Chong Credit
-Southern Credit
-Ginie Credit
-Ee Car Credit

Untuk pengatahuan institusi ini BUKAN ahlong ia adalah institusi yang sah di sisi undang-undang yang menyediakan perkhidmatan untuk pinjaman kereta.Ia sama seperti Aeon credit,Berjaya Credit,Singer,Courts dan lain-lain.

SYARAT KELAYAKAN:
1-Tiada Rekod blacklist kereta bawah 10Tahun
2-Perlu ada lesen kereta
3-Umur 21 tahun keatas
4-Jumlah tunggakan pinjaman sebelum ini tiada melebihi RM17Ribu ketas.
5-Minimum gaji bersih RM1700 keatas
6-Tiada kereta yang sedang bayar bulanan dengan mana-mana bank atau institusi kewangan(jika ada boleh beritahu untuk saya bantu anda).

Jika anda ada perkara salah satu masalah di atas kita boleh cuba bantu tetapi perlu ada tambahan gerantor atau penjamin,untuk gerantor/penjamin ini boleh yang bergaji cash atau berkerja dengan majikan.

DEPOSIT KERETA
Untuk deposit pula anda perlu sediakan paling minimum RM4k ke atas ikut model dan tahun kereta,insyallah kita boleh bantu anda memiliki kereta.

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN
✅ Salinan IC dan LESEN Depan dan belakang
✅ Slip Gaji 3 Bulan Terkini
✅ Bank Statement 3 Bulan Terkini
✅ Surat Pengesahan Majikan

✅ Jika nama anda dalam AKPK perlu sediakan Agreement AKPK
✅ Jika nama anda dalam senarai (SAA) perlu dapatkan Statement Tunggakan Pinjaman Anda Sebelum ini,
✅ Dapatkan status CCRIS/CTOS report anda terkini Dengan Bank Negara.
Untuk CTOS dan CCRIS report ini sangat diperlukan untuk melihat semua detail rekod pinjaman anda ada sebelum ini.
CTOS CCRIS report boleh dapatkan dengan 2 cara:

CARA UNTUK DAPATKAN CTOS CCRIS REPORT

1-Boleh layari website CTOS REPORT dan anda perlu ambil yang berbayar RM25 kerana ia lebih lengkap.
Selepas anda buat pembayaran CTOS CCRIS report ini,pihak ctos akan hantarkan melalui email anda dan boleh serahkan kepada saya melalui Whatsapp sahaja.

WEBSITE CTOS CCRIS REPORT 👇
2-Jika anda tidak begitu mahir untuk dapatkan melalui online, saya boleh bantu,anda boleh transfer pada saya duit RM35(termasuk upah runner RM10) untuk saya bantu anda dapatkan CTOS CCRIS report.



INI CONTOH CTOS CCRIS REPORT

2-INSTITUSI KEWANGAN (LOAN KEDAI)
Untuk institusi kewangan ini lebih mudah kerana tanpa dokumen yang kukuh anda boleh memiliki kereta.

INSTITUSI KEWANGAN INI BOLEH BANTU ANDA YANG:
1-Gaji ambil cash atau tiada bank statement dan ssm.
2-Ada rekod pembayaran kereta tak cantik sebelum ini atau blacklist kereta bawah 10 tahun.
3-Anda tidak bekerja
4-Tunggakan pinjaman sebelum ini melebihi RM20RIBU keatas
5-Anda ada komitmen tinggi

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN
✅Salinan IC dan Lesen sahaja depan dan belakang
✅Slip gaji 3 bulan terkini (jika ada)
✅Bank statement 3 bulan terkini (jika ada)
✅Sijil SSM (jika ada)

DEPOSIT KERETA
Untuk deposit anda perlu sediakan minimum RM14k keatas
(jika bajet anda ada RM4k ke RM5k kita boleh bantu apply kereta ini sahaja>Proton Persona,Saga dan Perodua Viva).

untuk institusi kewangan ini loan nya tidak boleh lulus tinggi.
Kelebihan deposit tinggi bulanan kereta akan jadi lebih rendah dan anda boleh pilih pelbagai pilihan kereta yang anda mahu kan.
Cadanganya saya anda boleh pilih kereta dari tahun 2014 kebawah mengikut harga kereta semasa kerena bulanan yang lebih berbaloi.

Sebarang pertanyaan anda boleh WhatsApp sy Afif Tuah👇

Alhamdulillah ramai sudah saya berjaya bantu mereka memiliki kereta idaman,ramai pelanggan saya dari luar johor antara dari Melaka,Penang,Kuala Lumpur,Perak,Pahang,N9 dan dan lain-lain Negeri.





Jika perkongsian sy dpt membantu anda,anda boleh bantu sy dgn like page garagebelakang👇
https://www.facebook.com/garagebelakang/
https://www.facebook.com/garagebelakang/

Itu shj drpd sy,harapan sy sedikit sebanyak dpt membantu anda untuk memiliki kereta

sy cuba usahakan sebaik mungkin membantu anda memiliki kereta.

BOLEH KE CATALOG KERETA KAMI DI:
#garagebelakangcatalog
https://www.instagram.com/garagebelakangcatalog/

ATAU BOLEH KE INSTAGRAM KAMI

#garagebelakang
https://www.instagram.com/garagebelakang/



#keretaterpakai #keretaterpakaimurah #carsecondhand #usedcarsforsale #usedcar #keretasecondhandsale
#carikeretaterpakai #keretamurah #jualbelikereta #jualkereta #belikereta #familycar #tipkereta #keretakeluarga #belikeretamurah #jualkeretamurah #usedcarmurah

Comments

  1. Halo semuanya.
    Nama saya Ayu Annisa Sudaryanti dari Jln Mampang Prapatan I Rt.6/6 Jaksel, Jakarta. Saya melihat komentar dari orang-orang yang sudah mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman Rika Anderson di facebook dan blog

    Saya memutuskan untuk mendaftar di bawah rekomendasi dan kesaksian mereka dari Ibu Nazeaf shehu dari Badung dan tinggal di Jakarta email: ameliahariyah1@gmail.com dan LEONY DORA dari Surabaya email: nyratyy@gmail.com hanya beberapa jam kemudian, saya mengkonfirmasi pinjaman pribadi saya di saya Rekening MAYBANK dengan jumlah total Rp650.000.000 yang saya minta.

    Ini adalah berita yang sangat bagus sekarang saya dapat membayar hutang saya, berinvestasi di peternakan saya dan biaya sekolah anak-anak saya. Saya menyarankan semua orang yang membutuhkan pinjaman asli tanpa takut untuk mengajukan melalui mereka

    Situs web: www.rikaandersonloancompany.com
    Email: support@rikaandersonloancompany.com
    rikaandersonloancompany@gmail.com
    www.wasap.my/+19295260086/RikaAndersonloancompany
    Saluran kantor/ Whatsapp: +1(929)526-0086

    Saya senang sekarang karena saya telah mendapatkan pinjaman yang saya minta. Saya berjanji ibu Rika juga membawa pelanggan serius yang membutuhkan pinjaman sehingga mereka bisa bahagia.

    Anda juga dapat menghubungi untuk informasi lebih lanjut di
    email: yuuu.annisa@gmail.com
    Negara: Indonesia
    Kota: Jakarta
    Jumlah: Rp650 Juta

    ReplyDelete
  2. Hai Penonton Dapatkan kad ATM Kosong anda yang berfungsi di semua mesin ATM di seluruh dunia.. Kami telah memprogram khas kad ATM yang boleh digunakan untuk menggodam mesin ATM, kad ATM boleh digunakan untuk pengeluaran di ATM atau leret, di kedai dan POS. Kami menjual kad ini kepada semua pembeli yang berminat di seluruh dunia, kad itu mempunyai had pengeluaran harian sebanyak $1,000 pada ATM dan sehingga $20,000 had perbelanjaan di kedai bergantung pada jenis kad yang anda pesan, kami bersedia untuk anda pada bila-bila masa, pada bila-bila hari. E-mel; (blankatm002@gmail.com) Saya berterima kasih kepada Mike kerana dia mengubah cerita saya secara tiba-tiba . Kad ini berfungsi di semua negara kecuali, hubungi dia sekarang (blankatm002@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kepada Encik Anderson Carl kerana membantu dengan keuntungan saya dan membolehkan pengeluaran kelima saya. Saya di sini untuk berkongsi peluang mengubah hidup yang menakjubkan dengan anda. ia dipanggil pilihan perdagangan Bitcoin / Forex. ia adalah perniagaan yang sangat menguntungkan yang boleh menjana pendapatan anda sebanyak $2,570 dalam seminggu daripada pelaburan awal hanya $200. Saya adalah bukti hidup peluang perniagaan yang hebat ini. Jika sesiapa berminat untuk berdagang dengan bitcoin atau mana-mana mata wang kripto dan mahukan perdagangan yang berjaya tanpa kalah, beritahu Encik Anderson Carl sekarang di Whatsapp: +1(252)285-2093
    E-mel: andersoncarlassettrade@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Adakah anda memerlukan Pinjaman?
    Adakah anda sedang mencari Kewangan?
    Adakah anda sedang mencari Pinjaman untuk membesarkan perniagaan anda?
    Saya rasa anda telah datang ke tempat yang betul.
    Kami menawarkan Pinjaman pada kadar faedah yang rendah.
    Orang yang berminat sila hubungi kami di
    Untuk maklum balas segera kepada permohonan anda, Sila
    balas e-mel di bawah ini sahaja.
    Whats-app +918256953815
    mrwilliam751@gmail.com
    Sila, berikan kami maklumat berikut jika berminat.

    1) Nama Penuh:………
    2) Jantina: ………
    3) Amaun Pinjaman Diperlukan:………
    4) Tempoh Pinjaman:………
    5) Negara:………
    6) Alamat Rumah:………
    7) Nombor Telefon Bimbit:………
    8)Pendapatan Bulanan: ………………………
    9) Pekerjaan:………………………………
    )Tapak manakah yang anda lakukan di sini tentang kami…………………

    Terima kasih dan salam mesra.
    mrwilliam751@gmail.com
    +918256953815

    ReplyDelete
  5. Halo, Apakah Anda memerlukan pinjaman dari perusahaan yang paling terpercaya dan dapat diandalkan
    Di dalam dunia? jika ya, hubungi kami sekarang karena kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari baik itu perusahaan atau untuk penggunaan staf. Kami menawarkan
    pinjaman dengan suku bunga 2%, Hubungi kami melalui Whatsapp +918794792073
    mghfbibdgf@gmail.com

    FORMULIR APLIKASI PENCARI PINJAMAN
    ******************************
    1) Nama Lengkap:
    2) Jenis Kelamin:
    3) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
    4) Durasi Pinjaman:
    5) Negara:
    6) Alamat Rumah:
    7) Nomor Ponsel:
    8) Nomor Faks:
    9) Pekerjaan:
    10) Pendapatan Bulanan:
    11) Tanggal Gaji:
    12) Tujuan pinjaman:
    13) Di mana Anda mendapatkan iklan pinjaman kami:
    mghfbibdgf@gmail.com

    ReplyDelete
  6. We can assist you with loan here on any amount you need provided you are going to pay it back after given, We give out loan with 3% interest rate on any amount. Kindly contact us today for more information and get funded without any problem.E-mail: financialserviceoffer876@gmail.com
    WhatsApp: +918929509036

    ReplyDelete
  7. KAYA DENGAN KAD ATM KOSONG Whatsapp +12623558285. E-mel: georgbednorzhackers@gmail.com.

    Hai kawan-kawan!!! Saya mempunyai kesetiaan saya. Kad ATM kosong saya boleh mengeluarkan $5,000 sehari. Saya mendapat ini daripada Encik Georg pada hari Rabu lalu dan kini saya mempunyai €10,000 secara percuma. Kad tersebut mengeluarkan wang dari mana-mana ATM dan tiada nama, tidak dapat dikesan dan kini saya mempunyai wang yang cukup untuk saya dan 4 anak saya. Saya sangat gembira saya bertemu dengan Encik Georg kerana saya bertemu dua orang sebelum ini dan mengambil wang saya tanpa mengetahui bahawa mereka adalah penipuan. Tetapi saya gembira sekarang. Encik Georg menghantar kad itu melalui DHL dan saya mendapatnya dalam masa dua hari. Dapatkan salah seorang daripadanya sekarang. Lihat, ia memberi untuk membantu orang, walaupun ia menyalahi undang-undang, tetapi ia banyak membantu dan tiada siapa yang pernah ditangkap. Kad ini berfungsi di semua negara di seluruh dunia. Cepat dan e-mel melalui georgbednorzhackers @ gmail. com Teks, hubungi atau WhatsAp: +1(262)355-8285
    Perkhidmatan lain yang ditawarkan ialah:
    Mengklon kad ATM
    Menggodam ATM Bitcoin dengan kad perisian hasad
    Memulihkan Matawang Kripto yang Hilang atau Dicuri
    Menggodam pemindahan Western Union, pemindahan MoneyGram, pemindahan Bank, pemindahan PayPal, pemindahan aplikasi Cas#
    Pulihkan Media Sosial yang Digodam: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Gmail, mel Yahoo dan tapak web.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts