Hampir Meragut Nyawa,Kerana Kabus Menghalang Pemandangan


Kabus, Pudar, Wab, Nampak Kelabu Yang Terlalu Tebal Berpunca Daripada Kesan Watermark Pada Cermin Tak Pernah Dibersihkan Dan Terlalu Kotor. Anda Perlu Baca Kisah Ini.

:Korang tahu tak watermark dekat cermin kereta ni sangat sangat merbahaya.

     Ada sekali tu saya drive waktu malam dalam masa yang sama hujan agak lebat masa tu cermin kereta saya dah mula pudar dah tak nampak apa, bahayanya kesan watermark ni terus buat cermin kereta terus macam kelabu dah tak nampak luar.
Dalam tak sedar saya berada lorong sebelah, sikit lagi nak langgar motor depan saya.Masya Allah Astaffirullah, Allah Selamat kan saya dan menunggang motosikal tu. saya sempat elak dan masuk ke lorong saya semula.
Dalam Kejadian tu saya cuba cari macam mana nk hilangkan  watermark pada cermin, Serius Bahaya..

     Saya ada cari dekat google cara cara hilangkan watermark semua tak berkesan saya ada cuba basuh dengan air cuka, sabun basuh baju, dan pencuci lantai yang acid tu, tahu kan..
Tapi malang nya tak bersih bersih gak, Mula la Pening hampir putus asa gak.

    Di izin Allah pada satu hari tu ada salesman datang jumpa saya promot barang kebersihan kereta.Salesman tu buat demo sikit dekat kereta saya.
Masyallah terkejut, cermin kereta saya yang berbulan bulan saya cuba nak hilangkan watermark tu boleh hilang sekelip mata je..rilex je brother salesmen tu senyum sambil gosok cermin kereta saya.


     Apa lagi saya terus tanya macam mana nak order ..
Brother Salesman tu offer satu set sebab lebih jimat berbanding beli satu satu.

     Alhamdulilah, selepas saya gunakan RAINSPOT REMOVER ni semua cermin saya nampak kilat macam baru,so perjalanan saya lebih berkeyakinan dan lebih selamat.Waktu malam ke hujan ke kabus, malap, pudar still ada jugak tapi tidak menghalang pemandangan maksud nya tak terlalu tebal masih jelas lagi.






     Ini lah hasilnya selepas guna RAINSPOT REMOVER.Saya buat sebelah dulu sebab nak tunjuk dekat korang sebelum dan selepas.RAINSPOT REMOVER ni sangat mudah di gunakan gosok je pakai span terus hilang.Orang cakap semudah ABC jee..hehe..

     Yang best pakai bende ni, boleh guna 10 kali dalam 1 botol dan sekali gosok dekat cermin boleh bersih selama 6-8 bulan..
lamakan dan terlalu jimat sangat

Sedikit Info :

     Watermark ini terhasil daripada air hujan yang berasid. Biasanya lepas hujan kita biar je air hujan tu kering sendiri kan..
lama kelamaan air hujan yang berasid tu kering atas permukaan cermin dan akan ada kesan jalur jalur air
yang bersifat kekal

     Untuk penjagaan awal cermin ni, selepas hujan cepat cepat basuh dengan air biase.

berminat boleh pm saya. untuk 50 orang terawal yang baca blog saya ni, saya akan bagi harga kawan kawan .hehe.

Boleh Pm Saya 019 250 7198 (shakirintuah)

Comments

Popular Posts