CARA BELI KERETA TANPA DOKUMEN LENGKAP ATAU NAMA ADA BLACKLIST


Hi apa khabar saya Afif Tuah jurujual kereta terpakai,
anda yang masuk ke blog ini berkemungkinan anda ada masalah dengan dokumen atau nama ada blacklist untuk apply kereta.
Jadi anda sekarang berada blog yang betul, yang boleh membantu anda memiliki kereta.Ramai pelanggan saya sebelum ini nama blacklist,masalah dokumen, atau tak tahu sebab apa loan nya tak lulus,saya berjaya bantu mereka memiliki kereta(mengikut terma dan syarat).

Disini saya sediakan 3 cara untuk membantu anda:

1-ANDA BERGAJI CASH/BERNIAGA KECIL-KECILAN

Jika anda bergaji cash tetapi ada penolakan epf/kwsp ia tidak termasuk dalam cara ini.
Anda boleh terus Whatsapp saya di nombor ini👇 

Tips ini hanya untuk anda yang bergaji cash tanpa ada penolakan kwsp/epf dan berniaga kecil-kecilan tanpa ada ssm dan bank statement.
Boleh klik ini di bawah👇

2-ANDA ADA MASALAH DOKUMEN

Jika anda masalah dokumen antaranya:
🔸Gaji di bayar ikut hari
🔸Gaji tiada basic
🔸Slip gaji tidak sama dengan bank statement
🔸Gaji kecil
🔸Gaji ada masuk bank tetapi tiada slip gaji
🔸Gaji ada tolak Epf/Kwsp tetapi gaji ambil cash
🔸Gaji ada tolak Epf/Kwsp,gaji ambil cash dan tiada slip gaji
🔸Dah banyak tempat apply kereta tapi tak lulus dan tak tahu sebab apa.

Untuk masalah di atas insyaallah saya boleh bantu.Ramai cust saya sebelum ini yang saya berjaya bantu(mengikut terma dan syarat)
Boleh Whatsapp sy untuk keterangan lebih detail👇

3-NAMA BERMASALAH CTOS CCRIS AKPK ATAU TINGGI KOMITMEN

Jika nama anda ada masalah ptptn,mara atau lain-lain yang melibatkan pembiayaan pendidikan atau sambung belajar, ini tak termasuk dalam tips ini.
Nama yang ada CTOS,CCRIS ATAU AKPK sahaja yang boleh mengikut cara ini

Untuk lebih detail bagaimana nama blacklist layak untuk apply kereta, boleh klik link ini👇

Itu sahaja jika anda ada sebarang pertanyaan boleh Whatsapp saya di nombor ini

Comments

  1. Alhamdulillah berkat program pengeluaran Wang ajaib sye berjaya boleh lunasi hutang2 dan buat beli kereta, berkat bantuan Kyai hj.Rahmat Sanjaya. Nak sperti saya sila hubungi Kyai Hj. Rahmat Sanjaya di nombor WhatsApp +6282240168483 sudah bnyak yg brjaya berkat bantuan beliau.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts