Cara Dapatkan Pinjaman Penuh/Full Loan

Hi,saya Afif Tuah,dalam blog ini saya nak terangkan kepada anda secara detail,bagaimana untuk membantu anda, mendapatkan full loan atau pinjaman penuh?

✅Apa Maksud Pinjaman Penuh/Full Loan?
-Bermaksud anda tidak perlu keluarkan duit 1 sen untuk membeli kereta,selepas loan anda lulus, anda boleh datang terus ke kedai untuk sign agreement dengan pihak bank sahaja.
Selepas 2 atau 3 hari anda boleh ambil kereta.

✅Adakah Semua Layak Untuk Apply Pinjaman Penuh?
-Dengan saya,saya boleh katakan full loan/pinjaman penuh semuanya layak(mengikut terma dan syarat).

Pengiraan Full Loan:
Untuk pengiraan full loan, bank akan tolak gaji  anda siap-siap rm1100 sebulan,bank beranggapan rm1100 ini adalah kos sara hidup contohnya duit belanja harian makan minum ,duit isi minyak,duit sewa rumah,duit servis kereta,duit parking kereta dan lain-lain

Di sini saya berikan contoh,
Ali bergaji sebulan bersih rm1500,telah di tolak epf dan socso,
dari gaji ali bank akan tolak rm1100 dan ali ada lebih rm400 dan disini ali layak untuk membuat pinjaman bulanan kereta sekitar rm2++ ke rm3++,Ali boleh apply full loan atau pinjaman penuh untuk kereta proton persona,perodua viva,perodua myvi dan proton saga

Bagaimana jika gaji bawah RM1400?
Disini ada 2 cara
1-boleh tambah 1 join income atau tambahan dokumen ibubapa atau suami isteri.
2-Sediakan sedikit deposit minimum RM2k

✅Haritu Ada Beritahu Boleh Full Loan Kenapa Sekarang Perlu Tambah Duit Muka/deposit?
-Kenapa situasi ini boleh berlaku?
Perkara ini berlaku di sebabkan dokumen yang disediakan tidak kuat atau tidak kukuh.
Secara detailnya saya tidak pasti sebab apa berlakunya cut loan(potongan jumlah loan),tetapi dalam pemerhatian saya,biasanya berlakunya cut loan ini antaranya adalah gaji setiap bulan ada penurunan,baru bekerja, dokumen tidak tepat,ada buat bayaran pinjaman lain, atau gaji yang kurang stabil,di sini akan menjadi sukar sedikit untuk dapatkan pinjaman penuh.

Untuk musim pkp ini, kebanyakan submission loan yang saya buat bank memberi cut loan dari jumlah loan kereta,anggaran cut loan dalam RM2ribu ke RM3ribu.

Untuk situasi ini anda mungkin boleh sediakan deposit dalam RM2ribu ke rm3ribu untuk memudahkan urusan memiliki kereta.

Sejujurnya,untuk situasi ini luar jangkaan kita,apa yang saya boleh lakukan adalah usaha sebaik mungkin untuk bantu anda dapatkan pinjaman penuh/full loan.

✅Proses Masuk Loan Ada Bayaran?
-Dengan saya untuk masuk loan,tiada ambil apa-apa bayaran ,kata mudah FREE sahaja, walaupun anda dah cuba apply banyak kali untuk loan nya lulus atau nak apply dapatkan pinjaman penuh.

✅Bila Waktu Paling Sesuai Untuk Anda Beri Duit Booking?
-Dengan saya untuk duit booking ini diberikan selepas loan nya hendak lulus, ini bertujuan untuk kita buktikan kepada pihak bank yang anda betul berminat untuk apply kereta dan duit booking ini juga membantu untuk memudahkan urusan bank menyediakan dokumen-dokumen yang perlu anda sign,
Jika tiada duit booking, proses nya akan menjadi lambat.
Untuk duit booking anda boleh sediakan dalam rm500 ke rm800

Itu sahaja penerangan ringkas mengenai cara untuk apply pinjaman penuh/Full loan.

Jika anda ada sebarang pertayaan boleh terus WhatsApp saya Afif Tuah-
https://wa.me/60198090780
https://wa.me/60198090780

Bantu saya untuk like page garagebelakang untuk lebih banyak info

Comments

  1. Hello

    Adakah anda baru sahaja ditolak oleh bank anda akhir-akhir ini dan tidak ada di mana lagi anda boleh mendapatkan pinjaman yang anda perlukan,berhubung dengan kami hari ini dan membolehkan melihat bagaimana kita boleh membantu anda, hanya orang yang jujur dan tulen dialu-alukan untuk memohon, kadang-kadang apa yang kita perlukan adalah hanya di sekeliling kita dan kita mungkin berakhir tidak perlu masuk ke dalam lebih banyak hutang untuk menyelesaikan masalah kewangan kita, dengan nasihat yang baik dan penyelesaian yang kami tawarkan anda boleh yakin anda sedang mencari untuk keluar dari sudut yang ketat anda mendapati diri anda pada masa ini. Semua orang dialu-alukan untuk bertanya tentang perkhidmatan kami.

    Isi maklumat berikut di bawah:

    nama:
    umur:
    alamat:
    negeri:
    negara:
    nombor telefon:
    jumlah yang diperlukan:
    tempoh pinjaman:
    tujuan pinjaman:

    Sila hubungi saya secepat mungkin supaya kita boleh memulakan dengan proses pinjaman anda

    E-mel(chasebanktransferdesk@gmail.com)
    chasebanktransferdesk@yandex.com

    Salam.
    Jamestown.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts